Przesądzone! Wraca obowiązkowa służba wojskowa. Powołanie trafi do każdego?

Obowiązkowa służba wojskowa wraca. To już raczej przesądzone jak powiedziała rzecznik PiS-u. Polska wstaje z kolan?

Europa jest w stanie skrajnej agonii, brak urodzeń, anarchia i morderstwa na ulicach najważniejszych europejskich miast. Islam przejmuje praktycznie cały zachód. Czy jest na to rada?

Wcześniej rządy PO-PSL zlikwidowały powszechny pobór, by całkowicie rozbroić Polaków i pozostawić ją na łasce setek generałów, którzy jedyne co robią to pobierają sowite apanaże.

“Obowiązkowa służba będzie obowiązywać roczniki +1998. Młodzi po badaniach, jeśli się nie uczą będą kierowani do koszar. Powołanie trafi nawet do rezerwistów oraz osób u których dawniej przyznano grupę „D” – powiedziała rzecznik

Obowiązkowa służba wojskowa została zawieszona pięć lat temu i zastąpiona armią zawodową a jej odwieszenie budzi sporo kontrowersji.

Wielu ekspertów sądzi, że powrót obowiązkowej służby poprawi sytuacje Polski jeśli chodzi o rozwój osobisty mężczyzn. Obronność naszego kraju spadła tak bardzo, że w razie konfliktu zbrojnego naszego kraju będą bronić ludzie starsi.

“Polskie siły zbrojne są do naprawy albo rozbudowania. Musimy mieć armię obronną. Nie jesteśmy państwem, które zamierza kogokolwiek atakować, ale musimy mieć obronę. Mamy bardzo długie…

>>>CZYTAJ DALEJ<<<


142 komentarzy do “Przesądzone! Wraca obowiązkowa służba wojskowa. Powołanie trafi do każdego?

      • 30 sierpnia 2017 o 14:36
        Permalink

        Bo Polak głupi jest. Tylko dlatego wygrał i pewnie wygra. Przecież nie zmądrzeją.

        Odpowiedz
      • 31 sierpnia 2017 o 12:39
        Permalink

        To poprosze jarka, antka i zbynka w mundurki i na poligon! Niech zaczna od siebie! Tylko lozka trzeba im rozdzielic?

        Odpowiedz
        • 12 marca 2019 o 11:06
          Permalink

          Jestem za przywróceniem obowiązkowej służby wojskowej byłem sluzylem.i mi to na dobre wyszło, żołnierz rezerwy w stopniu kapral

          Odpowiedz
      • 11 marca 2019 o 22:35
        Permalink

        Bronić tego kraju ? Jak co to spieprzam w trymigi czym tu bronić i tak z nikim żadnych szans nie mamy szkoda zycia

        Odpowiedz
    • 29 sierpnia 2017 o 14:41
      Permalink

      oj Waldek, Waldek, co z Ciebie wyrośnie…

      Odpowiedz
      • 1 września 2017 o 12:33
        Permalink

        Może z was baby i cioty w końcu chłopów zrobią. A z rurek to już tylko sobie postrzelacie

        Odpowiedz
        • 1 września 2017 o 15:12
          Permalink

          Dobrze gada.Polać mu 🙂 3Lato 08 MW Pozdro dla tych co swoje odsłużyli.

          Odpowiedz
        • 13 marca 2019 o 12:28
          Permalink

          Takich jak Ty, czyli nacjonalistów, rasistów, homofobów, religijnych fanatyków i trucicieli którzy chcą zmuszać innych do niewoli i tych wszystkich konserwatystów powinno spotkać to samo co było 04.06.1989 r. na placu Tiananmen.
          Władza też wtedy myślała tak samo jak Ty.

          Odpowiedz
    • 29 sierpnia 2017 o 19:11
      Permalink

      W II RP służba obowiązkowa istniała a i wcześniej 😉 .Przygotowanie mężczyzn do ewentualnej obrony kraju to podstawa!

      Odpowiedz
      • 29 sierpnia 2017 o 22:54
        Permalink

        Kto bendzie bronił kraj kturym żądza idioci ja się wypne przejdę na drugą stronę

        Odpowiedz
        • 29 sierpnia 2017 o 23:20
          Permalink

          Nie ma to jak mówić o kimś „idiota”, a samemu zrobić 3błędy ortograficzne w jednym zdaniu, już o jakiejkolwiek interpunkcji nie wspomnę. W sumie dobrze, że wypniesz się i pójdziesz na drugą stronę, jeden baran mniej. Oby reszta ci podobnych brała z Ciebie przykład.

          A kraju będziemy bronić nie dla rządzących, a dla naszej kultury, tradycji, wiary.

          Nie pozdrawiam.

          Odpowiedz
          • 30 sierpnia 2017 o 14:39
            Permalink

            Kraju trzeba bronić przed rządzącymi!

          • 30 sierpnia 2017 o 22:00
            Permalink

            Zgadzam się jako były żołnierz zawodowy.

          • 6 października 2018 o 10:33
            Permalink

            SZACUN Panie Michale.

          • 7 października 2018 o 14:10
            Permalink

            😍

          • 13 marca 2019 o 12:40
            Permalink

            Kraju bronić dla tradycji, kultury i wiary?
            A gdzie tu w Polsce masz tradycję i o jakiej mówisz? Z którego okresu? To jest pojęcie bardzo względne. Większość tych co krzyczą o „tradycji” albo sama sączy piwko przy meczyku lub drze ryja na stadionie rozwalając przystanki mając w nosie ciszę i policje.
            Kultura w Polsce? Gdzie ludzie się obrażają, politycy ruchają emerytów i młodych w dupę, niepoczytalność, kibolizm, pseudopatriotyzm i agresywne zachowanie młodzieży ma się dobrze, humanitarne próby zmiany mentalności określa się „lewactwem” i „propagandą”, a rozwój nauki, medycyny i nauk o życiu w społeczeństwie XXI wieku leży i kwiczy bo to „zaburza naszą tradycję”.
            KPISZ CZY TROLL?! Gdyby tak każdy myślał to żadne państwo by się nie rozwijało i właśnie Polska się nie rozwija.

            Państwo jako naród i naród jako państwo to przeszłość. Teraz liczy się globalizm i wspólnie powinniśmy szukać rozwiązań bo to co robimy jako ludzkość, jako całość robimy dla siebie, nie dla Polaków, nie dla fioletowych, nie dla Bogów, a dla siebie.
            Tego właśnie oczekują i oczekiwali od nas przodkowie byśmy potrafili żyć w zgodzie, a nie tworzyć podziały.

        • 30 sierpnia 2017 o 07:11
          Permalink

          Bo z Cb taki h** nie patriota.Bronisz kraju i swoich bliskich tępaku a nie rzadzacych ! Ciota !!!!!!

          Odpowiedz
          • 10 października 2018 o 20:53
            Permalink

            Cwelu zje…. palkersie same koczkodany i zlodzieje reprywatyzacja Amber gold je….. spalić warszawe ten cały smietnik i reszta odetchnie a nie te gęby ciągle napychaja i wiecznie mało i mało na około bieda szambo polskie

          • 13 marca 2019 o 12:53
            Permalink

            Ale czemu obrażasz wspoldyskutanta nawet jeśli się z nim nie zgadzasz?

        • 30 sierpnia 2017 o 09:42
          Permalink

          Kto? na pewno nie takie „ORŁY” jak Ty;)
          zajrzyj do słownika zanim następnym razem wypowiesz się publicznie.

          Odpowiedz
        • 30 sierpnia 2017 o 12:41
          Permalink

          no czytając twój komentarz straty nie poniesiemy… co najwyżej przeciwnika rozbroisz od wewnątrz…

          Odpowiedz
          • 11 marca 2019 o 13:45
            Permalink

            Bravo… chociaż tyle dobrego zrobią. W końcu zrzucą te rurki z dup i będą faceci… a nie troki od kaleson…

        • 31 sierpnia 2017 o 10:06
          Permalink

          to spier…alaj na drugą strone matole i naucz sie pisać, bo wstyd. Idioci za poprzednich kadencji do tego doprowadzili, a nie obecny rząd. Jeżeli myślisz logicznie (w co wątpię) to widać ze obecny rząd działa, żeby to naprawić.

          Odpowiedz
        • 1 września 2017 o 07:03
          Permalink

          Szkoda słów. Do szkoły sie zapisz dzieciaku…

          Odpowiedz
        • 1 września 2017 o 14:52
          Permalink

          Jak piszesz który przez u to cię nie wezmą boś idiota !!!

          Odpowiedz
        • 6 października 2018 o 13:23
          Permalink

          W języku polskim to ty pisać nie umiesz. Przejdź na”drugą stronę „nikt płakał nie będzie.

          Odpowiedz
        • 7 października 2018 o 04:08
          Permalink

          Nazywasz innych idiotami a sam popatrz na „swój język” -błąd na błedzie -wróć do 1 klasy szkoły podstawowej!

          Odpowiedz
        • 7 października 2018 o 09:49
          Permalink

          Ale ty glupi jesteś. Bronisz ojczyzny, języka historii, honoru pamieci o tych ktorzy walczyli o to bys ty zyl jako wolny czlowiek a nie jako gorszy od reszty i byl pomiatany przez niemcow. Sam osobiscie strzelil bym do ciebie jak bys uciekał. Bronisz kraju i jego mieszkańców a nie bandy złodziei ktorzy nim rządzą. Jestes lepszy od nich? Nie sadze bo kazdy by na ich miejscu bral kase tak jak oni.

          Odpowiedz
      • 3 września 2017 o 16:13
        Permalink

        Nie istniała. Zasadnicza to wymysł pooświeceniowy.

        Odpowiedz
      • 13 marca 2019 o 11:53
        Permalink

        Co Ty gadasz za bzdury?
        Chcesz by młodzi ludzie umierali za kraj który i tak rucha ich w dupę? Za kraj w którym nie ma możliwości rozwoju?
        I dlaczego tylko faceci? Tak jakby kobiety z porcelany były? Błagam Cię…
        Poza tym, news jest stary bo z 2017 roku

        Odpowiedz
    • 29 sierpnia 2017 o 20:32
      Permalink

      waldek, armia poborowa to podstawa każdego wojska, Sprawdź jakieś źródło historyczne na temat konfliktów zbrojnych bądź analizy konfliktów i będziesz wiedział. Widać, że komunistom udało się wyprać Ci mózg.

      Odpowiedz
    • 29 sierpnia 2017 o 20:36
      Permalink

      armina poborowa to podstawa każdej armii. Radził bym poczytać na temat konfliktów zbrojnych zanim się wypowiesz nie znając tematu…

      Odpowiedz
    • 29 sierpnia 2017 o 22:43
      Permalink

      Co ty gadasz jaki prl chyba w dupie byleś i gówno widziałeś. Jak najlepszy pomysł bo duzo osób może będzie chciało zostać i dalej rozwijać się w armii. A co najważniejsze wojsko z chłopczyk w rurkach i lanserow zrobi prawdziwych mężczyzn którzy będą mogli bronic nas podczas wojny ale i także w czasie pokoju na ulicach. Juz nie raz pisano i słyszano jak żołnierz nsr lub zawodowy uratował komuś życie

      Odpowiedz
      • 13 marca 2019 o 12:04
        Permalink

        Przepraszam bardzo, ale od kiedy wojsko miało kiedykolwiek służyć w zrobieniu z „chłopczyków” „mężczyzn”? O jakim męstwie mówisz? O sytuacji gdzie prawdziwy facet to ten co broni kraju? Przed kim?
        O karierze w wojsku powinni myśleć co CO CHCĄ i MAJĄ PREDYSPOZYCJE do tego. Z pacyfisty żołnierza nie zrobisz i. A odwrót, ale TO NOE ZNACZY że siłą masz komuś narzucać swoje poglądy bo Tobie nie podoba się jak ludzie ubrani chodzą. Zamiast wpieprzac się innym w życie, sam skorzystaj z uroków jakie daje ci liberalizm światopoglądowy. Sam możesz chodzić jak chcesz. To, co piszesz to noc innego jak terror psychiczny który zarówno instytucje jak i rodzice wywierają na innych, a na tym nie polega ani człowieczeństwo, ani dobre wychowanie i POWINIENEŚ wiedzieć o tym z lekcji historii, gdzie Niemcy brali do niewoli tych których również uważali za „niegodnych” by na siłę przekształcać ma swą modłę. To samo później było z Rosjanami i PRLem gdzie przez takie zabiegi większość młodych popełniła samobójstwo, a kadra znęcała się nad nimi i nie widziała w tym noc złego.
        Naprawdę, jakim egoistą trzeba być, że skoro się odsłuzyło swoje i dostało w dupę to inni też powinni? Skąd w Tobie taka zawiść i kolektywistyczna chęć by każdy miał gorzej? Bo właśnie zachowujesz się jak tyran który nakazuje innym być takim jakimi on chce.
        Proszę bardzo, może Cię zmuszę do zostania tancerzem, sportowcem, piekarzem, historykiem? Czym to się różni od ZMUSZANIA I TYRANIZOWANIA młodych ludzi o innych poglądach nóż Twoje? Naprawdę, przemyśl to co napisałeś, a pozostałym radzę, by nie patrzyli na pierwsze newsy z Google i SPRAWDZALI datę!

        Odpowiedz
    • 30 sierpnia 2017 o 07:40
      Permalink

      bardzo dobrze ,ze obowiazkowa słuzba wroci – co teraz rosnie za młodziez – wojsko zrobi z nich ludzi!!! Nie jestem za zadna włądza ktora rzadzi lub rządziła w Polsce ale
      niektóre rzeczy pis robi zle ale generalnie w Polsce sie poprawiło przede wszystkim nie daje cwaniaka czerpac milionów z Vatu. Brawo PIS ale wez juz skoncz z tymi miesiecznicami i przy okazji drogi buduj

      Odpowiedz
      • 12 marca 2019 o 19:35
        Permalink

        hahah „wojsko zrobi z nich ludzi” smiech na sali bo zrobienie z kogoś żołnierza na siłe to jak nauczyć świnie latać

        Odpowiedz
    • 30 sierpnia 2017 o 10:05
      Permalink

      Co ma wspólnego obronność kraju z komuną??

      Odpowiedz
    • 7 października 2018 o 20:55
      Permalink

      jeśli obowiązkowa służba wojskowa to komuna, to gratuluje poziomu intelektualnego. Takiego zacofania rozwojowego dawno nie widziałem. Bardzo dobrze że wróci, facet ma być twardy i mieć jaja a nie ci..kę w rurkach

      Odpowiedz
      • 13 marca 2019 o 12:09
        Permalink

        Tak to mogą myśleć tylko konserwatywni psychopaci którzy zatracili kontakt ze współczesnością i zostali wyprani propagandą o księżniczkach i żołnierzach, ale nie, to już nie te czasy. Dziś się nie stawia na przymus i mięśnie, a na technologię i zawodowstwo. Co co z „armii’ zastraszonych gimbusów i wypranymi mózgami przez propagandę skoro oni NIE CHCĄ i NIE MUSZĄ robić czegoś bo tak zadecydowała malutka kasta politycznych zje-bów?
        Może tych wszystkich krzykaczy i durnych konserwatystów powinniśmy wysłać jako pierwszych? A także kiboli co to więcej krzyczą o kraju samemu demolując przystanki i bijąc niewinnych ludzi?
        Jak zwykle głupota zaślepia rozum. Kiedy się w końcu Polacy ocknicie z tej mentalności niewolnika?

        Odpowiedz
    • 13 marca 2019 o 11:37
      Permalink

      Spokojnie wygrają a służba ja najbardziej za

      Odpowiedz
    • 13 marca 2019 o 12:04
      Permalink

      i tu się mylisz, jeszcze będziecie zaskoczeni wyborami. Pradę mówiąc ludzie mają w d.. afery, kasę, zacofanie. Pierwsze wybory wygrali bo powiedzieli, że nie godzą się na imigrantów, teraz wygrają bo są przeciw LGBT – nic więcej ludziom nie potrzeba. A wojsko przyda się każdemu, już nie raz historia pokazała, że „umiesz liczyć , licz na siebie”.

      Odpowiedz
      • 13 marca 2019 o 12:11
        Permalink

        Wojsko jest tak samo potrzebne jak demokracja. To przeżytek. Niczemu to nie służy poza manipulowaniem ludzi.

        Odpowiedz
    • 14 marca 2019 o 00:19
      Permalink

      Jakiej komuny???W Niemczech,Finlandii jest normalne że istnieje obowiązkowa służba wojskowa.Tam jest komuna lemingu???

      Odpowiedz
  • 29 sierpnia 2017 o 12:55
    Permalink

    Wreszcie coś mądrego. Nie będzie tylu pizdusiów po ulicach się wałęsać.

    Odpowiedz
    • 29 sierpnia 2017 o 17:02
      Permalink

      Więc co tu jeszcze robisz ??? Takim jak Ty niewychowanym dzieciom to się przyda 🙂

      Odpowiedz
  • 29 sierpnia 2017 o 14:51
    Permalink

    W końcu mądrze myślą. W końcu zaczynamy się zbroić i tworzyć armie na nowo. PO to wszystko popsuło…

    Odpowiedz
    • 29 sierpnia 2017 o 15:17
      Permalink

      A jeśli chodzi o zbrojenie to co masz na myśli? Niewidzialne helikoptery, które Antek kupił? Łodzie podwodne z 60 lat ubiegłego wieku, które Anetek ma naprawiać, czy autobusy MANa? Myślisz, że jak paru debili pójdzie do wojska to już będzie wielka armia. Prawdziwych generałów Antek wywalił, zeby swoich przydupasów mianować.

      Odpowiedz
      • 29 sierpnia 2017 o 23:29
        Permalink

        Jak było naprawdę co do generałów tak czy siak się nie dowiesz. Co do obsadzania swoich przydupasów, to akurat kadencja PO bardzo dobrze zaprezentowała się w tej roli, na każde możliwe miejsce postawili swoje pionki, nawet do ludzi po liceum ogólnokształcącym trzeba było mówić magister, bo właśnie takich ludzi postawili na stołkach panowie i panie z PO. Jakbyś znał trochę historie to wiedziałbyś, że Polacy nawet na czołgi lecieli ze sztachetami. Może dzięki obowiązkowej służbie znowu doczekamy się tak walecznych polaków, a nie pajaców-żel na włosach i na jajach i wożą się po mieście w 5, pojedynczo nawet na ulice nie wyjdą, a dla zaspokojenia swojego „ja” wejdą na internet i po kozaczą przez kabel

        Odpowiedz
      • 31 sierpnia 2017 o 07:51
        Permalink

        Na islamistów nie trzeba łodzi podeodnych. Wystarczy kałach i granaty. Spójrz na ich uzbrojenie

        Odpowiedz
  • 29 sierpnia 2017 o 15:23
    Permalink

    Mój ojciec był w wojsku, dziadek też. Żaden z nich nie narzekał, wręcz przeciwnie. Obaj uważają, że mężczyzna w razie zagrożenia powinien być w stanie obronić rodzinę (mam na myśli zbrojną agresje ze strony innych państw). Poza tym co jest złego w tym, że młodzi mężczyźni pójdą do wojska? Przecież to tylko kilka miesięcy szkolenia, a nie dwa lata jak kiedyś było (i jak obecnie jest np. w Korei). No chyba że nażelowani lalusie się boją, ale to ich problem :p

    Odpowiedz
    • 29 sierpnia 2017 o 21:07
      Permalink

      Ale każdy ma prawo być nażelowanym lalusiem i nikomu nic do tego. Ludzie mogą mieć inny pomysł na życie niż taplać się w błocie na poligonie przez kilka miesięcy po to aby zaspokoić czyjeś wyobrażenie o męskości. Kto odda im utracone w tym czasie zarobki? A jaki z tego pożytek będzie miało państwo? Wyda pieniądze podatników na szkolenie ludzi, którzy za 10 lat mogą się zasapać przy wchodzeniu po schodach.

      Odpowiedz
      • 30 sierpnia 2017 o 11:08
        Permalink

        Oczywiście, że ma prawo być lalusiem, wtedy większe baty w wojsku dostanie 🙂
        Jakie utracone zarobki? A co to w wojsku żołdu nie ma?
        Lepiej niech wydaje pieniądze podatników na 500+ nieprawdaż?
        Po schodach idąc przynajmniej o rok/dwa później się zasapią niż „Żelek” z toną tapety obecnie.

        Odpowiedz
        • 30 sierpnia 2017 o 19:54
          Permalink

          I to jest właśnie kluczowe – jakim prawem ma dostawać baty? Obowiązkowa służba wojskowa to jest niczym nieusprawiedliwione wyrywanie ludzi z ich własnego życia za pomocą marnowania pieniędzy podatników.

          Żołd? Przecież to jakieś drobne będą.

          Odpowiedz
          • 30 sierpnia 2017 o 23:33
            Permalink

            No i masz rację

    • 29 sierpnia 2017 o 17:03
      Permalink

      Co boisz się że do wojska pójdziesz pizdo -.-

      Odpowiedz
      • 30 sierpnia 2017 o 23:37
        Permalink

        Tak, boję sie. A wiesz dlaczego? Bo jestem inteligentną istotą, która ma własne ambicje i ideały, i nie widzi mi się pokazać komuś „męskości” poprzez taplanie się w błocie i umieranie dla chorych idei… Być może pareset temu to by się sprawdziło, teraz? Skoro tak jesteście za tą służbą, to idźcie sami do niej, ale nie narzucajcie tego innym

        Odpowiedz
  • 29 sierpnia 2017 o 17:03
    Permalink

    Do woja gówniarzy a nie po klatkach dżojty jarać

    Odpowiedz
    • 7 października 2018 o 20:01
      Permalink

      Niestety prochy w armii też istniały po 89 do końca obowiązywania poboru i to dużo wcześniej co najwyżej jabole

      Odpowiedz
    • 13 marca 2019 o 12:50
      Permalink

      No tak, bo w wojsku to nie jest i sami kulturalni siedzą.
      Maltretowane dzieci i żony byłych żołnierzy którym wojsko zrobiło wodę z mózgu coś o tym wiedzą.

      Odpowiedz
  • 29 sierpnia 2017 o 18:36
    Permalink

    Tak, jak nie neguję rządów PiS za tej kadencji, tak ten pomysł jest poroniony.
    Nie można ludzi zmuszać na siłę, żeby szli na wojnę, setki tysięcy młodych żołnierzy wyrzuconych w kocioł tej nawałnicy, to jak setki tysięcy dusz, dzieci ofiarowanych na służbę całej tej szatańskiej sprawie. Taka mi pobożna prawica, jak diabli.

    Odpowiedz
    • 30 sierpnia 2017 o 09:49
      Permalink

      To kto Twoim zdaniem będzie nas bronił w razie konfliktu? Może od razu się poddamy, tak ? Bo po co mają ginąć ludzie. Po co nam ojczyzna, język,kultura, pieniądze i wszelkie dobra…
      Wojsko ma nauczyć jak chociażby obsługiwać broń, udzielać pomocy.

      A Tobie współczuję takiego myślenia.
      Niepozdrawiam.

      Odpowiedz
      • 31 sierpnia 2017 o 17:36
        Permalink

        Żebyś nie czuła się osamotniona to ja współczuję takiego myślenia Tobie. Myślisz że jak obce wojsko wkroczy do kraju to zrobi rozpierdol że nie będzie kamienia na kamieniu? Kochana, tak mogłoby być w 1939,ale nie teraz. Radzę wkroczyć w dzisiejszy świat,czas najwyższy. Do tego myślisz że tak jak we wspomnianym ’39 ludzie mężnie wyjdą naprzeciw wrogowi jak w jakiejś bajeczce? Kobieto, ludzie po prostu uciekną z kraju. Nic prostszego. Patriotyzm dziś to nie zdychanie w jakimś rowie za „ojczyznę” która w erze globalizacji jest pojęciem dyskusyjnym. Patriotyzm to przetrwanie by móc o tej twojej pięknej”ojczyźnie” pamiętać. Również nie pozdrawiam.

        Odpowiedz
    • 30 sierpnia 2017 o 12:58
      Permalink

      wojna juz jest ,,a siłą nic się nie załatwi więc po co dodatkowe ofiary w momencie kiedy ci mlodzi ludzie mieliby rozkaz isc na wojnę ,poza tym ciekaw jestem ile będzie trwala ta służba i na czym będzie polegać ?

      Odpowiedz
    • 13 marca 2019 o 12:20
      Permalink

      Ja tam nie jestem za narodami bo to tylko służy do rozpętywania wojen to Ty też Krzanie nie będziesz. Kultury i tak się mieszają, język to już kwestia różnorodności i jedności nas wszystkich.
      Nie chcesz się dostosować do internacjonalizmu? To dostaniesz w dupę.

      Ot, logika prawaków, lecz z drugiej strony z którą się zresztą zgadzam, bo służy to zapobieganiu właśnie takich nacjonalizmów o jakich piszesz.

      Odpowiedz
  • 29 sierpnia 2017 o 20:05
    Permalink

    Ludzie po co ta dyskusja, przecież prawie cały majątek nieruchomy który należał do wojska zostal rozprzedany za grosze można powiedzieć rozdany „potrzebujacm” PWSZ-om itp. Gdzie są koszary w których ma stacjonowac ta armia? A może to armia nie stacjonarna cos na wzór szkół wieczorowych 😉

    Odpowiedz
  • 29 sierpnia 2017 o 20:22
    Permalink

    Sama Pani Witek niech sie zaciągnie. Do woja. Zobaczy? jak pizda nie umyta śmierdzi. Kobiety w Izraelu. Wiedzą. To doradzą.? jak schludnie zyc. A i w tedy do kaczora

    będzie. Miała inne podejście.?

    Odpowiedz
  • 29 sierpnia 2017 o 20:23
    Permalink

    I bardzo dobrze.tez mnie to obejmie ale przynajmniej te mlode szczeniaki dostana w dupe troche i naucza sie szacunku do ludzi…

    Odpowiedz
    • 13 marca 2019 o 12:24
      Permalink

      Szacunku się nie uczy przez terror.
      Coś pokolenie PRL powinno o tym wiedzieć, no chyba, że sami są niewyedukowani jak np moi rodzice.
      Ale racja, młodzi dziś nie mają szacunku do niczego, jednak nie jest to wina Polaków, a całej kultury indywidualizmu zachodniego. Nie znaczy to też że należy innych terroryzować bo to nie jest metoda. Na szacunek też trzeba sobie umieć zasłużyć, a na pewno nie zasłuży na niego ten kto chce siłą zmusić innych do niego bo to już przypomina autorytaryzm

      Odpowiedz
  • 29 sierpnia 2017 o 21:09
    Permalink

    „Wcześniej rządy PO-PSL zlikwidowały powszechny pobór, by całkowicie rozbroić Polaków i pozostawić ją na łasce setek generałów, którzy jedyne co robią to pobierają sowite apanaże.”

    Rozumiem, że USA też jest bezbronne? Poziom artykułu to tania demagogia

    Odpowiedz
    • 29 sierpnia 2017 o 23:38
      Permalink

      USA było największą potęga militarną, więc nie wiem o jakiej bezbronności mówisz. Oni akurat mogą sobie pozwolić na brak obowiązkowej służby (chociaż za rządów obamy ich państwo już nie jest tak silne jak kiedyś), zwłaszcza że tam ludzie mają prawa do posiadania broni(nie wszędzie) i wiedzą co z czym, żeby pocisk wyleciał. Daj 18nasto latkowi w Polsce pistolet to nawet nie będzie wiedział jak go dobrze złapać.

      Odpowiedz
  • 29 sierpnia 2017 o 21:14
    Permalink

    „Wielu ekspertów sądzi, że powrót obowiązkowej służby poprawi sytuacje Polski jeśli chodzi o rozwój osobisty mężczyzn. ”

    Jacy to eksperci? Od kiedy w ogóle państwo ma planować rozwój osobisty kogokolwiek? Niech się każdy rozwija jak chce, a państwu wara od tego

    Odpowiedz
  • 29 sierpnia 2017 o 21:32
    Permalink

    Zadam jedno proste pytanie za czyją kasę będziemy trzymać kolejnych darmozjadów w koszarach? Skoro jednym darmozjadom płacimy słone emerytury

    Odpowiedz
  • 29 sierpnia 2017 o 21:34
    Permalink

    Wkoncu skończy się era pedal..stwa wyżelowanych pajacyków w rurkach. Armia wyplewi te odchyły społeczne .

    Odpowiedz
    • 30 sierpnia 2017 o 19:58
      Permalink

      A kto i na jakiej podstawie stwierdza co to są te odchyły społeczne? Każdy ma prawo żyć po swojemu. Przemienianie ludzi siłą na takich jakich ktoś sobie ubzdurał to jakiś bolszewizm jest.

      Odpowiedz
      • 31 sierpnia 2017 o 18:41
        Permalink

        pójdzie , odjebie te 3 miechy, czy 6 a potem znowu w rurki, proste…

        Odpowiedz
  • 29 sierpnia 2017 o 22:27
    Permalink

    Ja bylem. W wojsku 12 lat temu było ssuper czekałem aż wezwą mnie do rezerwy i cicho może wkoncu mnie wezwą wojsko uczy bardzo dużo każdy facet ktury ma jaja powinien iść a nie lazic po ulicach i myśląc jaki on jest twardy itp

    Odpowiedz
  • 30 sierpnia 2017 o 00:37
    Permalink

    A czy rocznik 95 też w jakiś sposób może starać o obowiązkowe powołanie czy jak to wygląda? Może ktoś mi powiedzieć bardziej obeznany. Pozdrawiam

    Odpowiedz
  • 30 sierpnia 2017 o 00:41
    Permalink

    Osobiście uważam że Polsce to nie potrzebne. Sam się łapię i jak powołają to pójdę, nie ma problemu za Polskę zawsze ale PiS serio chce wrócić do czasów komuny. Nie wiem jak wtedy było, wiem tylko z opowiadań dziadków i rodziców. Ciekaw jestem kiedy państwo polskie się zbuntuje i postawi w końcu posłom i prezydentowi. Chociaż do Dudy nic nie mam… Dobra rozgadałem się… Pozdrawiam

    Odpowiedz
  • 30 sierpnia 2017 o 03:29
    Permalink

    Nie ma co panowie i panie dyskutować byłem w armii 2 lata i nic mi się nie stało jak większości wtedy a co nie którym było to wręcz potrzebne. I nie ma co gadać PiS nie PiS czy tam PO wiem jedno że każdego Polaka jest Świętym obowiązkiem bronić naszej ukochanej Ojczyzny. To chyba wszystko tłumaczy.

    Odpowiedz
  • 30 sierpnia 2017 o 06:33
    Permalink

    Bardzo dobrze wosjsko z chlopcow zrobi mezczyzn. Niesamowita przygoda. Polecam

    Odpowiedz
  • 30 sierpnia 2017 o 08:34
    Permalink

    Jestem żołnierzem zawodowym i do niedawna byłem przekonany że powrót zasadniczej służby to przeżytek ale zaczyn am zmieniać zdanie. Bronić kraj powinien każdy potrafić nawet kobiety jak to jest w Izraelu one jakoś tam na to nie narzekają wręcz przeciwnie chwalą się że potrafią rękoma zabić. Idąc do wojska na kilku miesięczne szkolenie podstawowe nie zrobi może z nikogo komandosa czy zabójce ale w razie agresji będzie wiedział jak karabin trzymać i jak kolegę lub koleżankę zaopatrzyć, a ta wiedzą nawet w cywilu się przydać może. Pisanie że z chłopców staną się mężczyźni to absurd bo każdy jest inny i pewnych zachowań i nawyków nie wyplenisz. Jak przyszedł w tych rurkach pod koszary tak w nich wyjdzie i kropka. Zarobków Ci młodzi ludzie nie mają za dużych więc argument finansowy nie wychodzi w grę, a i żołd też dostaną i odciążą nieco rodziców. Nie ma co demonizować pomysłów bo mogą być tylko same pozytywy z tego, a jeśli ktoś widzi tylko minusy w służbie wojskowej to po szkoleniu zostaną mu już tylko plusy(oby!!)

    Odpowiedz
  • 30 sierpnia 2017 o 08:35
    Permalink

    Takie pierdolenie, jakby byla wojna to by trwala max 1 dzien, atomówke by jebli i po wojnie to juz nie to samo co kiedys ;}

    Odpowiedz
  • 30 sierpnia 2017 o 10:05
    Permalink

    to znaczy, że jeżeli mam 40-stkę na karku to mnie wezmą? Nie rozumiem, napisano że roczniki 1998+ oraz rezerwiści i z kat. D… czyli licząc od roczników 1998?

    Odpowiedz
  • 30 sierpnia 2017 o 10:35
    Permalink

    chuj wam w dupe chuje ja na pewno nie pujde to tego guwnianego wojska tfuuu

    Odpowiedz
  • 30 sierpnia 2017 o 11:57
    Permalink

    Wystarczy głupi papierek z byle jakiej szkoły, tak jak kiedyś było. Kto nie chce to nie pójdzie. System jest tak skonstruowany ze tak czy inaczej człowiek powinien być na drodze do użyteczności publicznej. Albo się ksztalcac albo idąc do wojska. Oczywiście jak ktoś jest w liceum to jak je skończy dostanie liscik, ale jakąkolwiek uczelnia i znowu odroczenie. Więc uniknąć się da bez większych problemów…

    Odpowiedz
  • 30 sierpnia 2017 o 12:28
    Permalink

    jenak sa plusy starosci zwisa mi ten projkt zwiedlym kalafiorem udanej zabawy w obronie malutkiego slicznego kraju buahaaa

    Odpowiedz
  • 30 sierpnia 2017 o 14:15
    Permalink

    Ale pierdolicie. Taka sama informacja była już 30 marca na innej stronie. Od patriotyzmu w głowach się pomieszało skoro jakis ciul uważa, że służba wojskowa wpłynie na czynnik urodzeń. No chyba, że chcecie wysyłać żołnierzy, żeby wieśniaczki gwałciły. 😛

    Odpowiedz
  • 30 sierpnia 2017 o 14:50
    Permalink

    Czy dociera do waszych małych mózgów że dla młodego człowieka który skończył szkołę chcę rozpocząć pracę kupić mieszkanie itp. obowiązkowa służba to jak wyrok? 3/4 z tych co się wahają wyjadą na zachód na stałe i już nigdy tu nie wrócą…

    Odpowiedz
  • 30 sierpnia 2017 o 16:13
    Permalink

    Piedrodlą Ci że zle co w wojsku nie byli i sie nadal boją isć to śą meskie ( Cioty ,mami synki i.t.d)
    dobrze że wraca a nie pod sklepem piwo pić i rozruby , w głowach tylko dsykoteki picie i napierdalać innych jak się najebią za nic.

    Odpowiedz
  • 30 sierpnia 2017 o 17:55
    Permalink

    PIc na wodę. Do jakich koszar. Koszary sprzedane, rozgrabione. Z poligonami to samo. Nawet żeby służba wróciła to nie ma gdzie wrócić. 90% koszar zlikwidowali.

    Odpowiedz
  • 30 sierpnia 2017 o 18:27
    Permalink

    pis robi bardzo dużo dobrego dla wojska i dla polskich rodzin. a kto kiedyś nie dostał 500+ to narzeka i jest zazdrosny bo ma dzieci odchowane albo sie nie łapie. bo taki socjal powinien być już dawno. a jednostek troche zlikwidowano ale napewno nie 90 % może 35% spokojnie na zasadniczą służbe dla każdego miejsca starczy na kilka miesiecy. zetka powinna wrócic.

    Odpowiedz
  • 30 sierpnia 2017 o 19:29
    Permalink

    Brawo PIS tak trzymać a gimbusy wypierdalac do wojska zasrance

    Odpowiedz
    • 30 sierpnia 2017 o 20:00
      Permalink

      „Brawo PIS tak trzymać a gimbusy wypierdalac do wojska zasrance”

      Poziom wypowiedzi powalający. Elokwencja, kultura, o poziomie merytorycznym nie wspominając wprost ze stadionu. Wyborcy pis widać dzisiaj w formie

      Odpowiedz
  • 30 sierpnia 2017 o 19:32
    Permalink

    mam pytanie co to znaczy + 1998 ? bo jak widze po waszych komentarzach to nikt takiego pytania nie zadał a dla mnie to nie jasne

    Odpowiedz
  • 30 sierpnia 2017 o 22:00
    Permalink

    Byłem w wojsku rok .Powiem tak strata czasu .Jedyny plus ,że mam prawko na ciężarówki z wojska .Taka służba musi mieć ręce i nogi .Szkolenia ,strzelania ,poligony etc .W czasie roku 3 razy strzelałem na strzelnicy ,to mówi samo za siebie .Jedyny plus z tego ,że byłem na poligonie w Drawsku prawie miesiąc ,to było coś pod namiotem .

    Odpowiedz
  • 30 sierpnia 2017 o 22:00
    Permalink

    kiedyś mówili pobór nie ma sensu bo wartość takiego żołnierza na nowoczesnym polu walki jest zerowa – liczą się tylko dobrze wyszkolenie żołnierze zawodowi. teraz mówią że jest odwrotnie…. prawda jest taka że poborowe towarzystwo to mięso armatnie które przeżyje nie wiele dłużej niż cywil…

    Odpowiedz
  • 31 sierpnia 2017 o 00:21
    Permalink

    Widzę w tych wypowiedziach 30% konkretu,reszta to tylko chyba ciche odsuwanie od siebie faktu ,że wraca pobór?,bo nie wiem po ile każdy ma tu lat ,ale tacy co ich boli ten fakt najwięcej się rozpisują ,niestety trzeba to przejść ,a taka służba jak tylko nie cały rok to żadne wojsko,ale tych pyskatych przynajmniej nauczy szacunku nawet dla samego siebie no i przynajmniej będzie wiedział jak rozłożyć i złożyć broń i którą stroną strzelać ,zobaczą jak wygląda miła pobudka wojskowa i to nie znaczy ,że tylko rano i gdy widno ,nauczą jak ścielić wyrko ,ile żołnierz śpi regulaminowo na dobę i piękne długie spacerki w pełnym oporządzeniu z zaparowanymi szkłami okularów od maski i wiele innych przydatnych atrakcji ,a że ktoś tu wspomniał ,że nie będzie z takich żołnierzy ,od razu nie ,ale kto wie może komuś się spodoba i zostanie w nim na zawodowego,a pewnie będzie chętnych co nie miara ,ale jednego się nauczą ,że trzeba mieć szacunek dla starszych ,przynajmniej na czas w wojsku ,to pewne jak w banku.

    Odpowiedz
  • 31 sierpnia 2017 o 01:14
    Permalink

    W Polsce nie bedzie zadnej sluzby. To zwykle zydowskie komunistyczne pogrozki od Rosji i Mossadu.
    Polska bedzie miala taki arsenal nuklearny i technologie wojskowe ktory zagwarantuje jej bezpieczenstwo bez jednego zywego zolnierza
    w razie najmniejszego ataku jej suwerennosci w jakiejkoliwek dziedzinie lub granic.
    Niech USA i Izrael odpie…rdola sie Wolnej Polski bo moze chca wojne z nimi.
    Moze zaczac sie dzis ze Apllebaum deportowanana spierd….ala z Chobielowa.

    Odpowiedz
  • 31 sierpnia 2017 o 08:57
    Permalink

    Powszechność służby wojskowej owinna polegać na powołaniu do wojska (na dwa lata) zarówno mężczyzn jak i kobiet w wieku od 18 lat do ? Dla dziewcząt ma być to szkoła służby rodzinie, dla młodzieńców (bo nie dla mężczyzn jeszcze) szkołą patriotyzmu i męskości.

    Odpowiedz
  • 31 sierpnia 2017 o 10:08
    Permalink

    Wezma dzieci po dopalaczach i beda sami do siebie strzelac bo ten tamtego z ucha za…al

    Odpowiedz
  • 31 sierpnia 2017 o 12:25
    Permalink

    NIKT NIE MA PRAWA ZMUSZAĆ MĘŻCZYZNY DO SŁUŻBY WOJSKOWEJ . MOJE ŻYCIE ŻYCIE MOJA WOLA . MĘŻCZYZNA NIE JEST STWORZONY PO TO BY WOJOWAĆ A PO TO BY KOCHAĆ , MĘSKOŚĆ NIE POLEGA NA WOJOWANIU I BYCIU TWARDYM JAK JEST TO PRZYJĘTE W TYM DURNYM ŚWIECIE , MĘŻCZYZNA TO COŚ ZDECYDOWANIE WIĘCEJ , MOŻNA BRAĆ PRZYKŁAD Z PANA JEZUSA GDY PRZEBYWAŁ NA ZIEMI , BYŁO W NIM MNÓSTWO MIŁOŚCI , WRAŻLIWOŚCI , DELIKATNOŚCI , SAMO PIĘKNO . CI KTÓRZY OCENIAJĄ MĘŻCZYN W INNYCH KATEGORIACH NIE SĄ WARCI BY ŻYĆ A SZCZEGÓLNIE FACETKI .

    Odpowiedz
  • 31 sierpnia 2017 o 13:59
    Permalink

    Patrząc na obecną młodzież po gimnazjum czy szkole średniej to aż się prosi, aby ktoś ich nauczył kultury i ogłady! Przecież co to jest za chłop w rurkach i z grzywką zachodzącą na oczy??!!

    Odpowiedz
  • 4 września 2017 o 07:35
    Permalink

    A niby co złego jest w służbie??w razie zagrożenia,każdy obywatel,powinien posiadać podstawowe umiejętności,nie tylko obsługiwanie się bronią ale i takie które pozwolą przetrwać.
    O ile dobrze kojarzę w Szwajcarii masz tak zwaną armie Milicyjną,a co za tym idzie ich armia jest tak duża ilu posiada obywateli,bo każdy ma obowiązek przejść szkolenie,i szwajcaria sama w sobie jest armią

    Odpowiedz
    • 12 września 2017 o 23:38
      Permalink

      Przeszkolenie jest ważną rzeczą, ale to co rząd wprowadzi zakładam, że będzie podobne jak ZSW przed 2010 r. Co to oznacza? Wyrwane 2 lata życia młodego człowieka, które w większości spędzi początkowo na uczeniu ”dyscypliny” (czyli znęcania się starszych nad młodszymi – fala), i trudnego życia w zupełnie obcej społeczności. Długość trwania tej służby, to 2 lata w plecy z pracą, zakładaniem rodziny etc. Dodatkowo okres ten to jakieś śmieszne zarobki, i brak lub niskie składki na ZUS, co oznacza, że za te 2 lata, prawie w ogóle nie wzrośnie emerytura.
      Nie ma się czym zachwycać w służbie, tym bardziej że w razie konfliktu, to Ci po ZSW będą mięsem armatnim, a dodatkowo znowu zacznie się patologia związana z uniknięciem służby – żółte papiery, kiepskie zdrowie, fala emigracji.

      Odpowiedz
    • 21 września 2017 o 10:36
      Permalink

      Bo pobór to porywanie ludzi. Polecam poczytać Rothbarda. Nauczyć się obsługiwać broń itp. można we własnym zakresie. Porywanie ludzi z domów nie jest do tego potrzebne.

      Odpowiedz
  • 8 września 2017 o 21:24
    Permalink

    Mam 37 lat, kat.D i nie wiem czy tez dostane powolanie czy nie? Co to znaczy 1998+?

    Odpowiedz
  • 21 września 2017 o 10:51
    Permalink

    Bzdury. Informacja z przed roku która krąży po internetach i jakoś nikogo do tej pory nie wzięli

    Odpowiedz
  • 28 września 2017 o 02:20
    Permalink

    Jak mi zapewnia ze mnie z roboty nie wywala to mogę iść jak nie to niech spier@#$ i sami wala w kamasze. Ja Komuchow nie będę bronił i lewaków a do tych co piszą , że pizdy chodzą w rurkach to chuj z nimi niech chodzą to ich sprawa

    Odpowiedz
  • 2 października 2017 o 19:34
    Permalink

    Bardzo dobrze, tylko coś z tymi „kobietami” powinni też coś zrobić…

    Odpowiedz
  • 8 października 2017 o 13:31
    Permalink

    rocznik 848 min. temu

    gdy skoczyłem 18 lat „państwo polskie” nękało mnie i nachodziło „poborowym wojskiem” – na pewno nie po to abym se poszczelał na koszt państwa tylko raczej w celu pRzymusowego i darmowego wykorzystywania gdzie nie RZadko ludzi się traktowało „źle”…Gdy widze kobiety w policji straży miejskiej granicznej zawodowym wojsku ITP to mnie szlak trafia…-bo ja miałem nie pszyjemności a ktoś inny se żył spokojnie a wszędzie dobrowolnie na dobrych warunkach moze byc tak samo i jest to po fakcie…a gdy człowiek się upomni o to – to ludzie na różne sposoby odwracają kota ogonem od sprawy…to wogóle nie powinno podlegac dyskusji – skoro ktos nadaje sie dobrowolnie na dobrych warunkach powinien byc częstowany takim czyms tak samo ta druga negatywna poborowa wersja – a skoro to nic „strasznego” – to gdzie jest problem wogóle..skoro mi można wciskac takie..to niech wciskają wszystkim..-bez wzgledu na płec i wykształcenie – niech powróci przymusowa poborowa służba..- ALE DLA WSZYSTKICH KTÓRZY MOGA BYĆ NA DOBROWOLNYCH I KOŻYSTNYCH WARUNKACH CO JEST JUZ DAWNO PO FAKCIE..!!!!

    Odpowiedz
  • 6 października 2018 o 10:27
    Permalink

    Super bo jak widze tych mlodych smartfonowcow istna tragedia

    Odpowiedz
  • 6 października 2018 o 16:45
    Permalink

    dokladnie siedza setki trepow za gruba kase i w razie „W” pierwsi by dali dyla!!!! S\zweje powinny miec normalne wyplaty atylko w razie „W” dostac wiecej za ryzyko!!!! A tak siedza, pala glupa i jeszcze rozkradaja zarcie, paliwo i inne dobra!!!!!

    Odpowiedz
  • 6 października 2018 o 17:39
    Permalink

    Bardzo dobrze brać wszystkich jak popadnie rurki nie rurki cioty nie cioty wszystkich nierobów i tych co cwaniakóją w komentarzach trzęsąc portami 👍💪

    Odpowiedz
  • 16 października 2018 o 15:57
    Permalink

    Do mnie jak przyjdzie wezwanie do woja to pierwsze co dajcie mi tam pis i wydupczę ich do pul kukurydzy .Kaczora też bo z niego dupa a nie poseł . A co do woja to kiedyś było wojsko teraz to przedszkole. Działającej komuny stara broń z II Wojny światowej i stare modele czołgów . Bo reszta nowej Polskiej broni trafia na rynek EU a Polska ma wielki chuj . Jak będę musiał walczyć to za siebie i za innych ale nie woju lecz sam.

    Odpowiedz
  • 19 października 2018 o 11:42
    Permalink

    ibardzo dobrze wkoncu mlodzi zrobia sie facetami a nie cieplymi kluchami w rozowych gaciach pozatym duza grupa zrobi dodatkowe kwalifikacje czy to prawo jazdy na ciezki sprzed zawodowe na tiry itp same korzysci ….

    Odpowiedz
  • 11 marca 2019 o 14:02
    Permalink

    Jestem jak najbardziej ZA !!! PAŃSTWO POWINNO MIEĆ SOLIDNA ARMIĘ. teraz mamy tylko facetów w rurkach i z flagami tęczy. . Tego nie powinno być. !!!!

    Odpowiedz
  • 11 marca 2019 o 14:55
    Permalink

    Dobre sobie, zobaczycie mnie na komisji jak świnia niebo.
    Jeśli tyle mi kradniecie z moich zarobków to brońcie się sami, ja nie mam czasu na głupoty

    Odpowiedz
  • 11 marca 2019 o 15:22
    Permalink

    Tylko jeżeli wróg napadnie na Polskę to nie będzie się pytał ludzi o przekonania , nie będziesz się bronił to pójdziesz do piachu , kto obroni twoją rodzinę i bliskich

    Odpowiedz
  • 11 marca 2019 o 16:12
    Permalink

    Duda zostanie generałem a kurdupla do czołgu wmontować jako gąsienicę

    Odpowiedz
  • 11 marca 2019 o 18:21
    Permalink

    Panowie kto się frajerem urodził to do armi się nie nadaje chyba że do czyszczenia latryn.

    Odpowiedz
  • 12 marca 2019 o 07:09
    Permalink

    Jak dla mnie to powinno być więcej jednostek specjalnych typu GROM i wyspecjalizowanych żołnierzy. Taki żołnierz jest wszechstronnie wyszkolony.

    Odpowiedz
  • 13 marca 2019 o 09:26
    Permalink

    Czytając wasze komentarze zastanawiam się nad jednym, osobiście nie byłem w wojsku, ale wydaje mi się że służba wojskowa ma przygotować facetów/kobiety do obrony naszego kraju (rodziny, przyjaciół, rządzących – którzy na pewno nie staną do walki). Czytając dalej napotykam same komentarze „za” tym żeby przywrócić służbę która powtarzam ma na celu bronić państwa przed innymi ..

    to czemu w tych komentarzach sami na wzajem się atakujecie? Ci którzy byli w wojsku najbardziej atakują i obrażają pozostałych? tego chyba w wojsku nie uczą.

    Co do pań które się tutaj wypowiadają na temat męskości i rurek … Panowie do wojska kobiety do kuchni? i zajmować się domem?

    Odpowiedz
  • 13 marca 2019 o 12:02
    Permalink

    Brawo nigdy nie powinna być zniesiona w końcu może zacznie to pokolenie jakoś odzywać a nie tylko ćpuny, pedały pokolenie samtfonowców i rurkowców

    Odpowiedz
  • 13 marca 2019 o 17:08
    Permalink

    To gwóźdź do trumny PiS. A szkoda bo Wam kibicowałem. Najlepsi żołnierze jak i pracownicy to tacy którzy są dobrze wynagradzani a nie zmuszani do czegoś jak długo trzeba myśleć nad tym zanim dotrze do Was ekonomia…?

    Odpowiedz
    • 14 marca 2019 o 00:27
      Permalink

      Nie ucz misiu PIS-u ekonomii bo kto jak to ale znają się na tym znakomicie.

      Odpowiedz
  • 16 marca 2019 o 08:24
    Permalink

    Do wszystkich którzy są przeciwko wprowadzenia obowiązkowej służby wojskowej. Co zrobicie w przypadku jakiegoś konfliktu jak będziecie zmuszeni bronić własnej żony lub córki przed gwałtem a syna przed rozstrzelaniem lub porwaniem ? Kiedy dostaniecie broń do ręki co wtedy upuście ja na ziemię i pobiegniecie pod spódniczkę do mamusi bo nie będziecie potrafili jej obsłużyć. Co to za myślenie ? Historia pokazuje że trzeba być przygotowanym. Podstawy obsługi broni taktyki strategii powinien znać nie tylko każdy mężczyzna ale moim zdaniem każda kobieta po to żeby mieć jakikolwiek pojęcie jak się zachować w danej sytuacji w razie konfliktu. To tyle w temacie.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

UDOSTĘPNIEŃ